Het lukt mij niet om aan te melden op mijn account. Wat moet ik doen? Het lukt mij niet om aan te melden op mijn account. Wat moet ik doen?

Het lukt mij niet om aan te melden op mijn account. Wat moet ik doen?

Controleer allereerst of het aangegeven e-mailadres het juiste e-mailadres is dat u heeft gekozen bij het aanmaken van uw account. Als het probleem aanhoudt, is er mogelijk een typefout in uw e-mailadres of uw wachtwoord.
Indien het e-mailadres correct is, is het mogelijk dat het aangegeven wachtwoord niet correct is. Klikt u vervolgens op "wachtwoord vergeten", en u ontvangt vervolgens een e-mail met de te volgen procedure om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Denkt u eraan om ook uw ongewenste e-mail te controleren.
Ten slotte is er bij het aanmaken van uw account een bevestigingsmail naar u verzonden om uw e-mailadres te verifiëren. Vergeet u niet uw e-mailadres te bevestigen, anders kunt u geen verbinding maken met uw SMEG-account.
Als u ondanks al deze controles geen verbinding kunt maken met uw account, neemt u dan contact met ons op via shop@smeg.nl zodat wij u verder kunnen helpen.