Controleer allereerst of het aangegeven e-mailadres het juiste e-mailadres is dat u heeft gekozen bij het aanmaken van uw account. Als het probleem aanhoudt, is er mogelijk een typefout in uw e-mailadres of uw wachtwoord.
Indien het e-mailadres correct is, is het mogelijk dat het aangegeven wachtwoord niet correct is. Klikt u vervolgens op "wachtwoord vergeten", en u ontvangt vervolgens een e-mail met de te volgen procedure om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Denkt u eraan om ook uw ongewenste e-mail te controleren.
Ten slotte is er bij het aanmaken van uw account een bevestigingsmail naar u verzonden om uw e-mailadres te verifiëren. Vergeet u niet uw e-mailadres te bevestigen, anders kunt u geen verbinding maken met uw SMEG-account.
Als u ondanks al deze controles geen verbinding kunt maken met uw account, neemt u dan contact met ons op via shop@smeg.nl zodat wij u verder kunnen helpen.
Was dit artikel nuttig?
Artikelen in deze sectie
- Is het noodzakelijk om een account aan te maken voor de webshop?
- Het lukt mij niet om aan te melden op mijn account. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
- Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?
- Hoe kan ik mijn klantaccount en mijn persoonlijke gegevens verwijderen?
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Hoe worden mijn persoonlijke gegevens gebruikt?
- Waarvoor dient een account?