Als u een bestelling invoert, kunt u de producten op elk moment verwijderen zodra ze aan uw winkelmandje zijn toegevoegd. Klik op het pictogram van uw winkelmandje rechtsboven op de pagina en klik vervolgens op de prullenbak naast het product dat u wilt verwijderen. Als u de aankoophoeveelheid van een product dat u al hebt toegevoegd, wilt wijzigen, kunt u op dezelfde manier naar het overzicht van u winkelmand gaan en vervolgens op de "+" of op de "-" klikken.
Zodra de bestelling is bevestigd, kunt u deze zonder extra kosten annuleren als de producten nog niet zijn verzonden. Neemt u in dat geval contact met ons op via shop@smeg.nl zodat we de bestelling zo snel mogelijk kunnen annuleren.
Als de bestelling al is verzonden, heeft u 14 dagen na ontvangst van het product om de retourprocedure uit te voeren door de retour aan te vragen op onze website. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen. Daarna kunt u uw pakket bij een DHL punt bij u in de buurt afgeven.
Was dit artikel nuttig?
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
- Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
- Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
- Hoe krijg ik de factuur van mijn aankoop?
- Hoe stel ik een verlanglijstje op?
- Hoelang blijft mijn verlanglijst online?
- Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Wanneer word ik terugbetaald?
- Is het veilig om bij de website aan te kopen?
- Kan ik mijn factuuradres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?
- Waar vind ik de verkoopsvoorwaarden?