Zoeken
Een aanvraag indienen
Hoe kunnen we je helpen?
< Terug naar website
Een aanvraag indienen
Een aanvraag indienen
SMEG Help center
Online Webshop
Bestelling
Bestelling
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als u een bestelling invoert, kunt u de producten op elk moment verwijde...
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen, selecteert u eenvoudig de artikelen die u...
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen, selecteert u eenvoudig de artikelen die u...
Hoe krijg ik de factuur van mijn aankoop?
Bij elke aankoop ontvangt u automatisch een factuur via de mail. Denkt u...
Hoe stel ik een verlanglijstje op?
U heeft onder elk product telkens de mogelijkheid op het hartje te klikk...
Hoelang blijft mijn verlanglijst online?
Uw verlanglijst blijft zichtbaar voor onbepaalde tijd.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Wanneer word ik terugbetaald?
Zodra uw bestelling bij SMEG is geannuleerd, ontvangt u binnen 2 tot 3 w...
Is het veilig om bij de website aan te kopen?
Het is 100% veilig om op deze website aan te kopen aangezien deze wordt ...
Kan ik mijn factuuradres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?
Als u uw factuuradres wilt laten wijzigen, neemt u dan contact met ons o...
Waar vind ik de verkoopsvoorwaarden?
U kunt de verkoopsvoorwaarden telkens helemaal onderaan de website terug...
Wat moet ik doen als de producten in mijn winkelmandje zijn verdwenen?
Als de producten in uw winkelmandje zijn verdwenen, kunt u de producten ...