Indien u een beschadigd product heeft ontvangen dient u dit binnen drie dagen aan te geven via onze website. U dient een retour aan te vragen en bij reden van retour aan te geven dat het product beschadigd was bij ontvangst. Zodra wij de retour hebben ontvangen zal het geld teruggestort worden op uw rekening.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Hoeveel kost de levering?
- Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb niet alles ontvangen wat ik besteld heb. Wat moet ik doen?
- Kan ik betalen bij levering?
- Kan ik een bestelling buiten Nederland laten leveren?
- Kan ik een toestel online bestellen en in de showroom afhalen?
- Mijn bestelling heeft de status "bevestigd". Hoe moet ik dit interpreteren?
- Mijn geleverde toestel is beschadigd.
- Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?