Zoeken
Een aanvraag indienen
Hoe kunnen we je helpen?
< Terug naar website
Een aanvraag indienen
Een aanvraag indienen
SMEG Help center
Online Webshop
Levering
Levering
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt een trackingnummer per e-mail wanneer de bestelling wordt ver...
Hoeveel kost de levering?
Levering is gratis vanaf een bedrag van €30,-. Indien u besteld voor een...
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het spijt ons zeer te vernemen dat u een verkeerd product heeft ontvange...
Ik heb niet alles ontvangen wat ik besteld heb. Wat moet ik doen?
Als er producten ontbreken bij uw levering, kunt u direct contact met on...
Kan ik betalen bij levering?
Nee, dat is niet mogelijk. Er dient altijd betaald te worden om uw beste...
Kan ik een bestelling buiten Nederland laten leveren?
Nee, een levering is enkel mogelijk in Nederland.
Kan ik een toestel online bestellen en in de showroom afhalen?
Nee, dat is niet mogelijk. Het product kan online besteld worden en afge...
Mijn bestelling heeft de status "bevestigd". Hoe moet ik dit interpreteren?
Uw bestelling is goed ontvangen en wordt momenteel voorbereid. Wij zulle...
Mijn geleverde toestel is beschadigd.
Indien u een beschadigd product heeft ontvangen dient u dit binnen drie ...
Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Voor bestellingen die door DHL worden verzonden, gebeurt de levering rec...
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We richten ons op een levering tussen de 2-4 werkdagen.
Wat gebeurt er als ik er niet ben op het moment van de levering?
Indien u niet aanwezig bent zult u van DHL een bericht krijgen over de v...
Wordt een bestelling van verschillende producten in één keer geleverd?
Wij streven ernaar om een bestelling bestaande uit meerdere producten sa...