- Controleer of de Wi-Fi router is ingeschakeld;
- Controleer of de Wi-Fi router niet te ver van het apparaat verwijderd is;
- Controleer de status van het Wi-Fi-netwerk (2,4 GHz-band);
- Controleer de status van de netwerkverbinding;
- Druk op de toets/instelling "Connectiviteit" op het display van het apparaat om de verbinding te verbreken en het later opnieuw te proberen.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Artikelen in deze sectie
- Aan welke eisen moet mijn Wi-Fi thuisrouter voldoen om verbinding te kunnen maken met een SmegConnect apparaat?
- Hoe kan ik controleren of mijn thuis internetverbinding juist werkt?
- Hoe kan ik controleren of mijn WiFi netwerk thuis voldoende signaalsterkte heeft waar mijn SmegConnect apparaat staat?
- Hoe kan ik mijn gebruikersregistratie annuleren?
- Hoe kan ik mijn registratie voor huishoudelijke apparaten annuleren?
- Hoe kan ik ontroleren of de instellling "Afstandsbediening" actief is?
- Hoe maak ik een account aan?
- Hoe vinden software updates van SmegConnect apparaten plaats?
- Hoeveel kost de SmegConnect App en waar kan ik het downloaden?
- Ik ben het wachtwoord van mijn Wi-Fi-netwerk vergeten. Wat moet ik doen?