Zoeken
Een aanvraag indienen
Hoe kunnen we je helpen?
< Terug naar website
Een aanvraag indienen
Een aanvraag indienen
SMEG Help center
SMEG Connect
SMEG Connect
SMEG Connect
Volgende
›
Laatste
»
Aan welke eisen moet mijn Wi-Fi thuisrouter voldoen om verbinding te kunnen maken met een SmegConnect apparaat?
Uw thuisrouter moet ten minste voldoen aan de 802.11b/g normen, maar voo...
Hoe kan ik controleren of mijn thuis internetverbinding juist werkt?
Als u een smartphone, tablet of pc hebt die normaal gesproken is verbond...
Hoe kan ik controleren of mijn WiFi netwerk thuis voldoende signaalsterkte heeft waar mijn SmegConnect apparaat staat?
Ga voor het SmegConnect apparaat staan waar het geïnstalleerd is, en con...
Hoe kan ik mijn gebruikersregistratie annuleren?
Voer de app in, selecteer het menu "Mijn Account" en volg de instructies.
Hoe kan ik mijn registratie voor huishoudelijke apparaten annuleren?
Voer de app in en selecteer het product dat moet worden afgemeld. Ga nu ...
Hoe kan ik ontroleren of de instellling "Afstandsbediening" actief is?
De status van de instelling "Afstandsbediening" is te vinden op het voor...
Hoe maak ik een account aan?
Om een SmegConnect account aan te maken, moet u de SmegConnect App insta...
Hoe vinden software updates van SmegConnect apparaten plaats?
Af en toe verschijnen er software-updates betreffende het connectiviteit...
Hoeveel kost de SmegConnect App en waar kan ik het downloaden?
De app is gratis en kan gedownload worden in de App Store (voor Apple ap...
Ik ben het wachtwoord van mijn Wi-Fi-netwerk vergeten. Wat moet ik doen?
Het wachtwoord van uw Wi-Fi-netwerk dat bij de eerste installatie als st...
Ik ben verbonden en zie dat het Wi-Fi-niveau (aantal bars) op mijn apparaat verschilt van dat van mijn mobiele apparaat, hoewel de twee dicht bij elkaar staan. Is dit normaal?
Dit fenomeen kan zich voordoen. In feite kunnen de weergegeven Wi-Fi-niv...
Ik heb een SmegConnect toestel gekocht. Hoe sluit ik het aan?
De eerste vereiste stap is het downloaden van de SmegConnect App op uw m...
Is het mogelijk om meerdere apparaten van hetzelfde type te registreren in de SmegConnect App?
Ja, u kunt het op meerdere apparaten van hetzelfde type verbinden.
Kan de SmegConnect App tegelijkertijd door meerdere personen worden gebruikt?
Ja, na het installeren van de SmegConnect App, moet de andere gebruiker ...
Kan ik de App gebruiken om mijn apparaat opnieuw aan te sluiten?
Nee. Met betrekking tot de apparaatverbinding geeft de mobiele app allee...
Kan ik het adres veranderen als ik verhuis?
U kunt het adres wijzigen vanuit de SmegConnect app in de rubriek "Mijn ...
Kan mijn huidige Smeg apparaat worden aangesloten?
Nee, alleen de nieuwe SmegConnect apparaten kunnen worden aangesloten. O...
Kunnen de SmegConnect toestellen IPv6 adressering ondersteunen?
Ja, de SmegConnect apparaten ondersteunen de laatste generatie IPv6 type...
Met welke mobiele apparaten kan ik verbinding maken met de SmegConnect App?
De SmegConnect App is beschikbaar voor Smartphone of table PC met iOS be...
Moet ik de registratieprocedure van de SmegConnec apparaten bij de eerste installatie ooit herhalen?
Zodra uw SmegConnect apparaat voor de eerste keer succesvol is geregistr...
Moeten er specifieke protocolpoorten op mijn router worden ingeschakeld voor de SmegConnect apparaten?
Om ervoor te zorgen dat uw SmegConnect-apparaten correct verbinding make...
Op de mobiele app verschijnt in sommige gevallen de knop "Verzenden" in plaats van "Start" op de startpagina van kookfuncties. Hoe komt dit?
Om veiligheidsredenen en in overeenstemming met de geldende voorschrifte...
Waar kan ik de naam van mijn Wi-Fi-thuisnetwerk vinden?
De Wi-Fi-netwerknaam (ook wel "SSID" genoemd) van uw router die bij de e...
Waar kan ik de verbindinsinstellingen van mijn SmegConnect toestel vinden?
De informatie over de connectiviteitsstatus en configuratie van uw toest...
Waarom krijg ik mijn netwerknaam (SSID) niet te zien wanneer ik mijn SmegConnect-apparaat probeer te verbinden met het netwerk?
Tijdens de eerste registratie toont de SmegConnect App (als stap van de ...
Wanneer moet ik de door de mobiele app verstrekte procedure voor het wijzigen van het toegangspunt uitvoeren?
Deze procedure, beschikbaar op de mobiele App in "Settings " ->;"Connect...
Wat gebeurt er als ik mijn telefoon of tablet verander?
U moet de SmegConnect App opnieuw downloaden uit de Apple of Google Play...
Wat gebeurt er als ik mijn Wi-Fi-thuisrouter verander?
a) Als de nieuwe draadloze router andere Wi-Fi instellingen heeft (netwe...
Wat is het doel van de instelling "Afstandsbediening"?
De instelling "Remote Control", voorzien om veiligheidsredenen, laat toe...
Wat is het verschil tussen de uitschrijvingsprocedure op het toestel en de mobiele app?
Met de procedure die beschikbaar is op de mobiele App kunt u een eerder ...
Volgende
›
Laatste
»