Met de procedure die beschikbaar is op de mobiele App kunt u een eerder uitgevoerde toestelregistratie verwijderen. Het moet worden uitgevoerd voordat het apparaat opnieuw wordt geregistreerd (op hetzelfde account of op een ander account). De connectiviteitssymbolen/iconen op het display van het apparaat blijven zich op dezelfde manier gedragen als toen het product werd geregistreerd. De procedure die beschikbaar is op het apparaat herstelt in plaats daarvan de fabrieksinstellingen van zijn connectiviteitskaart: de apparaatkaart op de App blijft aanwezig (totdat deze wordt verwijderd zoals hierboven aangegeven), maar het apparaat kan geen verbinding meer maken en op afstand worden bestuurd.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Artikelen in deze sectie
- Aan welke eisen moet mijn Wi-Fi thuisrouter voldoen om verbinding te kunnen maken met een SmegConnect apparaat?
- Hoe kan ik controleren of mijn thuis internetverbinding juist werkt?
- Hoe kan ik controleren of mijn WiFi netwerk thuis voldoende signaalsterkte heeft waar mijn SmegConnect apparaat staat?
- Hoe kan ik mijn gebruikersregistratie annuleren?
- Hoe kan ik mijn registratie voor huishoudelijke apparaten annuleren?
- Hoe kan ik ontroleren of de instellling "Afstandsbediening" actief is?
- Hoe maak ik een account aan?
- Hoe vinden software updates van SmegConnect apparaten plaats?
- Hoeveel kost de SmegConnect App en waar kan ik het downloaden?
- Ik ben het wachtwoord van mijn Wi-Fi-netwerk vergeten. Wat moet ik doen?