Tijdens de eerste registratie toont de SmegConnect App (als stap van de "Add Product" procedure) de netwerknamen van Wi-Fi netwerken die uw SMEG Appliance rond zijn locatie kan detecteren. Als u de naam van uw Wi-Fi-netwerk (SSID) niet vermeld ziet, kan een van de volgende problemen de oorzaak zijn:
1. Uw Wi-Fi router kan geconfigureerd zijn om de SSID niet uit te zenden. In dat geval moet u uw netwerknaam handmatig invoeren of de SSID-uitzending op uw router inschakelen. Raadpleeg de documentatie van uw router of uw internetprovider voor instructies over hoe u toegang krijgt tot de configuratie-instellingen van uw draadloze router.
2. Uw SmegConnect toestel kan te ver van uw router staan en de Wi-Fi signaalsterkte kan onvoldoende zijn. Zie de bespreking van dit soort problemen in de speciale FAQ.
3. Uw Wi-Fi router staat mogelijk niet aan. Als uw Wi-Fi router is ingeschakeld en redelijk dicht bij uw SmegConnect apparaat staat, herhaalt u de registratiestappen van het apparaat opnieuw, omdat de zoekresultaten kunnen variëren door interferentie veroorzaakt door andere elektronische apparaten zoals magnetrons, alarmsystemen en draadloze telefoons.
Was dit artikel nuttig?
Artikelen in deze sectie
- Aan welke eisen moet mijn Wi-Fi thuisrouter voldoen om verbinding te kunnen maken met een SmegConnect apparaat?
- Hoe kan ik controleren of mijn thuis internetverbinding juist werkt?
- Hoe kan ik controleren of mijn WiFi netwerk thuis voldoende signaalsterkte heeft waar mijn SmegConnect apparaat staat?
- Hoe kan ik mijn gebruikersregistratie annuleren?
- Hoe kan ik mijn registratie voor huishoudelijke apparaten annuleren?
- Hoe kan ik ontroleren of de instellling "Afstandsbediening" actief is?
- Hoe maak ik een account aan?
- Hoe vinden software updates van SmegConnect apparaten plaats?
- Hoeveel kost de SmegConnect App en waar kan ik het downloaden?
- Ik ben het wachtwoord van mijn Wi-Fi-netwerk vergeten. Wat moet ik doen?