Waarom krijg ik mijn netwerknaam (SSID) niet te zien wanneer ik mijn SmegConnect-apparaat probeer te verbinden met het netwerk? Waarom krijg ik mijn netwerknaam (SSID) niet te zien wanneer ik mijn SmegConnect-apparaat probeer te verbinden met het netwerk?

Waarom krijg ik mijn netwerknaam (SSID) niet te zien wanneer ik mijn SmegConnect-apparaat probeer te verbinden met het netwerk?

Tijdens de eerste registratie toont de SmegConnect App (als stap van de "Add Product" procedure) de netwerknamen van Wi-Fi netwerken die uw SMEG Appliance rond zijn locatie kan detecteren. Als u de naam van uw Wi-Fi-netwerk (SSID) niet vermeld ziet, kan een van de volgende problemen de oorzaak zijn:

1. Uw Wi-Fi router kan geconfigureerd zijn om de SSID niet uit te zenden. In dat geval moet u uw netwerknaam handmatig invoeren of de SSID-uitzending op uw router inschakelen. Raadpleeg de documentatie van uw router of uw internetprovider voor instructies over hoe u toegang krijgt tot de configuratie-instellingen van uw draadloze router.
2. Uw SmegConnect toestel kan te ver van uw router staan en de Wi-Fi signaalsterkte kan onvoldoende zijn. Zie de bespreking van dit soort problemen in de speciale FAQ.
3. Uw Wi-Fi router staat mogelijk niet aan. Als uw Wi-Fi router is ingeschakeld en redelijk dicht bij uw SmegConnect apparaat staat, herhaalt u de registratiestappen van het apparaat opnieuw, omdat de zoekresultaten kunnen variëren door interferentie veroorzaakt door andere elektronische apparaten zoals magnetrons, alarmsystemen en draadloze telefoons.